ЕСТЬ ВОПРОСЫ? СВЯЗАТЬСЯ
English Ukrainian

Блог

Ansys пропонує віртуального помічника AnsysGPT

Ansys продовжує інвестувати у штучний інтелект і запускає бета-реліз віртуального помічника AnsysGPT, який набуває експертизу в області інженерії у всіх галузях фізики, надає цілодобову технічну підтримку та скорочує час відповіді.

Основні моменти

  • Ansys розвиває досвід обслуговування клієнтів, прискорюючи демократизацію моделювання та стимулюючи інновації наступного покоління за допомогою нових можливостей штучного інтелекту у портфоліо програмних продуктів та технічних послуг з підтримки.
  • Перший у своєму роді віртуальний помічник від Ansys, який працює на основі штучного інтелекту, надасть додаткову можливість цілодобової технічної підтримки клієнтам Ansys по всьому світу, скорочуючи час отримання відповіді до кількох секунд.
  • Побудований за допомогою технології ChatGPT, AnsysGPT налаштований для клієнтів Ansys та навчений на основі публічних даних Ansys, поєднуючи експертизу, яка зазвичай розподіляється між кількома інженерами, в одне віртуальне джерело знань.

PITTSBURGH, PA, 27 липня 2023 року – Розширюючи інтеграцію штучного інтелекту (АІ) у своєму портфоліо та спільноті клієнтів, Ansys (NASDAQ: ANSS) оголосив про обмежений бета-реліз AnsysGPT – багатомовного розмовного віртуального помічника з АІ як новий спосіб отримання підтримки. Розроблений за допомогою передової технології ChatGPT, яка доступна через сервіс Microsoft Azure OpenAI, AnsysGPT використовує публічні дані Ansys для відповідей на технічні питання щодо продуктів Ansys, відповідних фізичних процесів та інженерних тем у межах одного комплексного інструмента.

Очікується, що AnsysGPT буде оптимізувати технічну підтримку для клієнтів, надаючи інформацію та рішення більш ефективно. Хоча в даний час він перебуває на стадії бета-тестування з обраними клієнтами та компаніями-партнерами, при його повному релізі у наступному році AnsysGPT буде надавати доступну цілодобову технічну підтримку через веб-сайт Ansys. На відміну від віртуальних помічників з АІ, які використовують неперевірену інформацію, AnsysGPT навчений за допомогою даних Ansys для створення індивідуальних, конкретних відповідей, отриманих з надійних ресурсів Ansys, включаючи, але не обмежуючись ними, Ansys Innovation Courses, технічну документацію, статті блогу та відео інструкції. Був встановлений суворий контроль щодо того, що під час процесу навчання не використовується приватна власність будь-якого роду, і що вхідні дані клієнтів не зберігаються або не використовуються для навчання системи будь-яким чином.

30012024

Приклад питання та відповіді від AnsysGPT, який використовує публічні дані Ansys для створення індивідуальних, конкретних відповідей, отриманих з ресурсів Ansys.

"Ansys постійно пропонує інноваційні рішення для своїх клієнтів, і з бета-релізом AnsysGPT знову перебуває на передовій останніх і найбільш передових технологій", - зазначив Ерке Ван, керуючий директор CADFEM, партнера Ansys. "Продовжуючи підтримку клієнтів за допомогою послуг, що працюють на основі штучного інтелекту, AnsysGPT допоможе нашій команді поєднати адаптивний інтелект, експертизу та навчання, що дасть можливість клієнтам Ansys отримувати ще більше користі з рішень Ansys".

Крім надання прискореної технічної підтримки, AnsysGPT буде сприяти індивідуальному навчанню та розвитку клієнтів, ідентифікуючи конкретні напрямки, наприклад, як АІ/ML можуть покращити моделювання у Ansys.

"При відповідальному навчанні віртуальний асистент може стати великим активом як для організацій, так і для клієнтів. AnsysGPT був навчений з використанням даних Ansys, що підвищує його надійність для клієнтів," - сказав Ентоні Доусон, віце-президент з обслуговування клієнтів в Ansys. "Крім того, AnsysGPT доповнює існуючу інтеграцію штучного інтелекту у портфоліо Ansys: на зараз, CFD-програми вже використовують АІ/ML для покращення моделей турбулентності, продукти лінійки Structures застосовують його для прогнозування тривалості обчислень, програмне забезпечення для інтеграції та оптимізації –  для ефективної побудови моделей. Ми впевнені, що AnsysGPT додасть велику цінність нашому досвіду обслуговування клієнтів, забезпечуючи більш пряму підтримку та інформування клієнтів Ansys."

Про Ansys

Наша місія – підтримка інновацій, що приводять до розвитку людського прогресу.

Коли візіонерським компаніям потрібно знати, як їхні ідеї, що змінюють світ, будуть працювати насправді, вони наближають дизайн до реальності за допомогою моделювання з Ansys. Протягом понад 50 років програмне забезпечення Ansys дозволило інноваторам у всіх галузях розширювати кордони, використовуючи можливості моделювання. Від сталого транспорту до передових напівпровідників, від супутникових систем до життєво важливих медичних пристроїв, наступні великі кроки в розвитку людства будуть підтримані Ansys.

Ansys та всі торговельні марки, продукти, послуги та назви функцій, логотипи та слогани ANSYS, Inc. є зареєстрованими торговельними марками або торговельними марками ANSYS, Inc. або її дочірніх підприємств у Сполучених Штатах або інших країнах. Всі інші торгові марки, продукти, послуги та назви функцій або торговельні марки є власністю їх відповідних власників.

Title: Ansys Accelerates Innovation by Expanding AI Offerings with New Virtual Assistant

Author: Ansys

Website Name: www.ansys.com

URL: https://www.ansys.com/news-center/press-releases/7-27-2023-ansys-accelerates-innovation-by-expanding-ai-offerings-with-new-virtual-assistant

Accessed: 29.01.2024

Facebook - ANSYS Soft Engineering Group

© 2010-2021 ANSYS | Софт Инжиниринг Групп. All rights reserved
Украина, 03127 Киев, Пр-т Академика Глушкова, 1
Тел. +38 044 494 4460 | карта сайта | Комплаенс

ansys certified channel partner

Search